loading...

Artikel |

‘Dat is een gave!’

Imagocampagne

Vrijdag 25 juni is de imagocampagne ‘Voertuigtechniek, dat is een gave’ van start gegaan. Doel van deze campagne is om het imago van werken in de voertuigtechniek te verbeteren. En om jongeren en hun ouders (maar ook zij-instromers) te interesseren. De campagne is een initiatief van FOCWA, RAI CarrosserieNL, VACO en OOC.

Bekijk andere

Artikelen

Loopbaancoaching in coronatijd

Ook in deze tijd ondersteunen de OOC-loopbaancoaches werknemers met vragen over hun loopbaan. Lees hoe dat nu gaat in dit artikel.

Meer lezen

Geslaagde workshop ‘Lijmen: de nieuwe verbindingstechniek’

25 deelnemers, constructeurs en ontwerpers afkomstig uit de carrosserie- en trailerbouw en enkele uit de schadeherstel, werden 4 uur lang bijgepraat over diverse facetten…

Meer lezen

Workshop ‘De carrosseriebouw in 2025’ heeft effect op toekomststrategie deelnemers

Na afloop van de bijeenkomst trok het overgrote deel van de deelnemers de conclusie dat wat ze gezien en gehoord hadden enige mate van…

Meer lezen
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Inschrijven