loading...

Werkgever

Handleiding P&O

Maak gebruik van de handige instrumenten, formulieren en checklists om een praktisch en passend personeelsbeleid te voeren.

Terug naar alle tools voor Werkgever

Om de juiste medewerkers aan te nemen en voor de organisatie te behouden, is het allereerst van belang een praktisch en passend personeelsbeleid te hebben. Wat is hiervoor nodig? Welke zaken moet ik regelen? Waar moet ik op letten? Op al deze vragen krijg je antwoord. Hiervoor stelt OOC de ‘Handleiding P&O beleidsplan’ ter beschikking. Hiermee kun je zeer eenvoudig het P&O beleid vormgeven.

De basis van de ‘Handleiding P&O beleidsplan’ is onderstaand model.

Elke thema wordt toegelicht en je ontvangt direct meer informatie met voorbeelden, instrumenten, formulieren, die je gelijk kunt inzetten, en handige checklists.

Interesse?
Download direct de ‘Handleiding P&O beleidsplan’.

 

'Handleiding P&O beleidsplan'

Voor al jouw vragen en antwoorden op het gebied van personeelsbeleid. Welke formulieren, instrumenten en checklist je ook nodig hebt. In deze handleiding staan alle antwoorden.

Bekijk de handleiding

Neem contact op

Kom je met de bovenstaande tool niet tot een antwoord?
Wees gerust, wij helpen je er graag bij!

Neem contact op
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief